Известие

Collapse
No announcement yet.

Грешка P1320 2,4 jtd -малко помощ

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Не са хубави тея работи.
    Защо колега, дай някакво логично обяснение
    sigpic
    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от vanko_monev Покажи съобщение
      Може ли един въпрос малко е глупав, но видях, че споменавате FiatECUScan въпросът ми е как да свържа компа към колата Alfa 156 и от къде мога да намеря кабел . Благодаря предварително
      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...ht=fiatecuscan
      _156_2,4_JTD_136hp_-EX
      156 FL 1,9 JTD 115hp "05

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от pininfarina Покажи съобщение
        Защо колега, дай някакво логично обяснение
        Целта на идеята по елиминирането си е много добра дори. Просто има по-интелигентни решения. При контрола на ЕГР-а се вземат предвид данните за постъпващия чист въздух + мръсния въздух през ЕГР-а. В софтуера е записано при определени обороти и натоварване отварянето на ЕГР прави въздуха да бъде еди колко си. Това се сравнява с друга карта за колко трябва да бъде въздуха в този диапазон. Има карта в софтуера за исканото количество въздух при операцията на ЕГР-а. И като го затапиш сметките се объркват малко и набива грешка. Общо взето без много подробности е това.

        Разбира се при различните ЕКУ операциите са различни. Един пример е евро3 мотора къде при някои има барометричен сензор за атмосферното налягане чиито данни също се вземат предвид работата на ЕГР.

        Нищо фрапантно не се случва и така както е затапен, просто пише грешка и влиза в друг режим на работа.

        Понякога при дефект в дебитомера може да се запише грешка в ЕГР-а и обратното.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Целта на идеята по елиминирането си е много добра дори. Просто има по-интелигентни решения. При контрола на ЕГР-а се вземат предвид данните за постъпващия чист въздух + мръсния въздух през ЕГР-а. В софтуера е записано при определени обороти и натоварване отварянето на ЕГР прави въздуха да бъде еди колко си. Това се сравнява с друга карта за колко трябва да бъде въздуха в този диапазон. Има карта в софтуера за исканото количество въздух при операцията на ЕГР-а. И като го затапиш сметките се объркват малко и набива грешка. Общо взето без много подробности е това.

          Разбира се при различните ЕКУ операциите са различни. Един пример е евро3 мотора къде при някои има барометричен сензор за атмосферното налягане чиито данни също се вземат предвид работата на ЕГР.

          Нищо фрапантно не се случва и така както е затапен, просто пише грешка и влиза в друг режим на работа.

          Понякога при дефект в дебитомера може да се запише грешка в ЕГР-а и обратното.

          Отговора ти ме устройва колега, благодаря за което. Според мен не мисля че върка работата на мотора при евро 2 но може и да греша
          sigpic
          Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
          Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

          Comment

          Working...
          X